Welcome To Hell Resident Evil 5 Story Mode
Feb 19, 2023 13:01:48 GMT 10
kreed, Xerox, and 1 more like this
Post by David Modding on Feb 19, 2023 13:01:48 GMT 10
English-Ingles
Hi guys, how are you? Before we start, I'm here to present my new mod for Resident Evil 5 PC, it works for Steam and not Steam, with Gold Edition or Without Gold edition. I have tried it and it works 100% in case you have a problem you can talk to me on discord DavidGameplaysYT#1877. There I will wait for questions.
Features of My Mod
-Contains New enemies in each Scenarios.
-Contains New Items in each Scenarios.
-Contains all the weapons of the game in each Scenarios.
-Contains Item Accumulator (Made by Leo Lima Editor). www.youtube.com/@leolimaeditor
-Change all Story Mode items
-alter ammunition (Magnun, etc).
-Alter lives (Sprays).
-Toggle Grenades (Hand, Flash & Incendiary).
-Alter the Mines.
-Alter Treasures (Gold).
-Enemies have a lot of Life.
-It can be played online.
-It is compatible with the ENB SERIES.
-All base game bugs are fixed.
-New Weapons For The Enemies (Giant Indian And JJ).
-Too much fun.
-It is 100% modified from story mode.
Here I leave the link for both Spanish and English. One other thing before I forget, the Spanish mod contains the "Latin Spanish" mod so please appreciate the effort.
www.mediafire.com/file/ljnpoq5xx4hng6m/Welcome_To_Hell_Mod_Espa%25C3%25B1ol_Latino_Incluido.rar/file
www.mediafire.com/file/e2rjwxd63ca3ie4/Welcome_To_Hell_English_Version.rar/file
How to install My Mod "Welcome To Hell"?
The answer is easy since you only have to copy all the files, that is, the exe, which is "Launcher.exe", then "maluc.dll". Also the "re5dx9.exe" and finally the "nativePC_MT" folder at the root of your game, whether Steam or Non-Steam. It is easy to install.
Thanks to Daniel Alves and Hot Potato for helping me in the mod.
Spanish-español
¿Hola, chicos, cómo están? Antes de comenzar, vengo a presentarles mi nuevo mod para Resident Evil 5 PC, funciona para Steam y no para Steam, con Gold Edition o sin Gold Edition. Lo he probado y funciona al 100% en caso de que tengas un problema puedes hablar conmigo en discord DavidGameplaysYT#1877. Allí esperaré preguntas.
Características de MI Mod
-Contiene Nuevos enemigos en cada Escenario.
-Contiene elementos nuevos en cada escenario.
-Contiene todas las armas del juego en cada Escenario.
-Contiene Acumulador de Objetos (Hecho por Leo Lima Editor). www.youtube.com/@leolimaeditor
-Cambie todos los Items de Modo Historia
-Altere Las Municiones (Magnum, Etc).
-Alterar vidas (Sprays).
-Alternar granadas (mano, flash e incendiarias).
-Alterar las Minas.
-Altere Los Tesoros (Oro).
-Los enemigos tienen mucha Vida.
-Se puede jugar en línea.
-Es compatible con el ENB SERIES.
-Todos los errores del juego base están corregidos.
-Nuevas Armas Para Los Enemigos (Indio Gigante Y JJ).
-Demasiada diversión.
-Esta modificado al 100% del modo historia.
Aquí les dejo el enlace tanto en español como en inglés. Otra cosa antes de que se me olvide, el mod español contiene el mod "Español Latino", así que aprecien el esfuerzo.
www.mediafire.com/file/ljnpoq5xx4hng6m/Welcome_To_Hell_Mod_Espa%25C3%25B1ol_Latino_Incluido.rar/file
¿Como se instala Mi Mod "Welcome To Hell"?
La respuesta es facil ya que solo tienes que copiar todos los archivos es decir los exe que es el "Launcher.exe", luego "maluc.dll". Tambien el "re5dx9.exe" y por último la carpeta "nativePC_MT" a la raiz de su juego ya sea Steam o No Steam. Es facil de instalar.
Gracias a Daniel Alves y Hot Potato por ayudarme en la creación del Mod.
Portuguese-Portugués
Olá pessoal, tudo bem com vocês? Antes de começar, venho apresentar a vocês meu novo mod para Resident Evil 5 PC, ele funciona para Steam e não para Steam, com Gold Edition ou sem Gold Edition. Eu testei e funciona 100% caso tenha algum problema pode falar comigo no discord DavidGameplaysYT#1877. Lá vou esperar por perguntas.
Recursos do Mod MI
-Contém Novos inimigos em cada Cenário.
-Contém novos elementos em cada cenário.
-Contém todas as armas do jogo em cada Cenário.
-Contém Acumulador de Itens (Feito pela Editora Leo Lima). www.youtube.com/@leolimaeditor
-Mude todos os itens do Modo História
-Alterar Munição (Magnum, Etc).
-Alterar vidas (Sprays).
-Toggle granadas (mão, flash e incendiário).
-Alterar as Minas.
-Alterar tesouros (ouro).
-Os inimigos têm muita vida.
-Você pode jogar online.
-É compatível com a SÉRIE ENB.
-Todos os bugs do jogo base foram corrigidos.
-Novas armas para os inimigos (Giant Indian e JJ).
-Muito divertido.
-É 100% modificado do modo história.
Aqui deixo o link em espanhol e inglês. Outra coisa antes que eu esqueça, o mod espanhol contém o mod "Latino Spanish", então aprecie o esforço.
Como instalar o My Mod "Welcome To Hell"?
A resposta é fácil pois basta copiar todos os arquivos, ou seja, o exe, que é "Launcher.exe", depois "maluc.dll". Também o "re5dx9.exe" e por fim a pasta "nativePC_MT" na raiz do seu jogo, seja Steam ou Non-Steam. Isso é fácil de instalar.
Obrigado ao Daniel Alves e Hot Potato por me ajudar na criação do Mod.
Hi guys, how are you? Before we start, I'm here to present my new mod for Resident Evil 5 PC, it works for Steam and not Steam, with Gold Edition or Without Gold edition. I have tried it and it works 100% in case you have a problem you can talk to me on discord DavidGameplaysYT#1877. There I will wait for questions.
Features of My Mod
-Contains New enemies in each Scenarios.
-Contains New Items in each Scenarios.
-Contains all the weapons of the game in each Scenarios.
-Contains Item Accumulator (Made by Leo Lima Editor). www.youtube.com/@leolimaeditor
-Change all Story Mode items
-alter ammunition (Magnun, etc).
-Alter lives (Sprays).
-Toggle Grenades (Hand, Flash & Incendiary).
-Alter the Mines.
-Alter Treasures (Gold).
-Enemies have a lot of Life.
-It can be played online.
-It is compatible with the ENB SERIES.
-All base game bugs are fixed.
-New Weapons For The Enemies (Giant Indian And JJ).
-Too much fun.
-It is 100% modified from story mode.
Here I leave the link for both Spanish and English. One other thing before I forget, the Spanish mod contains the "Latin Spanish" mod so please appreciate the effort.
How to install My Mod "Welcome To Hell"?
The answer is easy since you only have to copy all the files, that is, the exe, which is "Launcher.exe", then "maluc.dll". Also the "re5dx9.exe" and finally the "nativePC_MT" folder at the root of your game, whether Steam or Non-Steam. It is easy to install.
Thanks to Daniel Alves and Hot Potato for helping me in the mod.
Spanish-español
¿Hola, chicos, cómo están? Antes de comenzar, vengo a presentarles mi nuevo mod para Resident Evil 5 PC, funciona para Steam y no para Steam, con Gold Edition o sin Gold Edition. Lo he probado y funciona al 100% en caso de que tengas un problema puedes hablar conmigo en discord DavidGameplaysYT#1877. Allí esperaré preguntas.
Características de MI Mod
-Contiene Nuevos enemigos en cada Escenario.
-Contiene elementos nuevos en cada escenario.
-Contiene todas las armas del juego en cada Escenario.
-Contiene Acumulador de Objetos (Hecho por Leo Lima Editor). www.youtube.com/@leolimaeditor
-Cambie todos los Items de Modo Historia
-Altere Las Municiones (Magnum, Etc).
-Alterar vidas (Sprays).
-Alternar granadas (mano, flash e incendiarias).
-Alterar las Minas.
-Altere Los Tesoros (Oro).
-Los enemigos tienen mucha Vida.
-Se puede jugar en línea.
-Es compatible con el ENB SERIES.
-Todos los errores del juego base están corregidos.
-Nuevas Armas Para Los Enemigos (Indio Gigante Y JJ).
-Demasiada diversión.
-Esta modificado al 100% del modo historia.
Aquí les dejo el enlace tanto en español como en inglés. Otra cosa antes de que se me olvide, el mod español contiene el mod "Español Latino", así que aprecien el esfuerzo.
¿Como se instala Mi Mod "Welcome To Hell"?
La respuesta es facil ya que solo tienes que copiar todos los archivos es decir los exe que es el "Launcher.exe", luego "maluc.dll". Tambien el "re5dx9.exe" y por último la carpeta "nativePC_MT" a la raiz de su juego ya sea Steam o No Steam. Es facil de instalar.
Gracias a Daniel Alves y Hot Potato por ayudarme en la creación del Mod.
Portuguese-Portugués
Olá pessoal, tudo bem com vocês? Antes de começar, venho apresentar a vocês meu novo mod para Resident Evil 5 PC, ele funciona para Steam e não para Steam, com Gold Edition ou sem Gold Edition. Eu testei e funciona 100% caso tenha algum problema pode falar comigo no discord DavidGameplaysYT#1877. Lá vou esperar por perguntas.
Recursos do Mod MI
-Contém Novos inimigos em cada Cenário.
-Contém novos elementos em cada cenário.
-Contém todas as armas do jogo em cada Cenário.
-Contém Acumulador de Itens (Feito pela Editora Leo Lima). www.youtube.com/@leolimaeditor
-Mude todos os itens do Modo História
-Alterar Munição (Magnum, Etc).
-Alterar vidas (Sprays).
-Toggle granadas (mão, flash e incendiário).
-Alterar as Minas.
-Alterar tesouros (ouro).
-Os inimigos têm muita vida.
-Você pode jogar online.
-É compatível com a SÉRIE ENB.
-Todos os bugs do jogo base foram corrigidos.
-Novas armas para os inimigos (Giant Indian e JJ).
-Muito divertido.
-É 100% modificado do modo história.
Aqui deixo o link em espanhol e inglês. Outra coisa antes que eu esqueça, o mod espanhol contém o mod "Latino Spanish", então aprecie o esforço.
Como instalar o My Mod "Welcome To Hell"?
A resposta é fácil pois basta copiar todos os arquivos, ou seja, o exe, que é "Launcher.exe", depois "maluc.dll". Também o "re5dx9.exe" e por fim a pasta "nativePC_MT" na raiz do seu jogo, seja Steam ou Non-Steam. Isso é fácil de instalar.
Obrigado ao Daniel Alves e Hot Potato por me ajudar na criação do Mod.